Καλέστε μας: 2641 200 250 - Email: info@voipon.gr 

Σύνδεση Εγγραφή

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

Δεν λαμβάνετε καμία απάντηση στα αιτήματά σας SIP

Αιτία: Το Firewall εμποδίζει τις εξερχόμενες αιτήσεις SIP προς την VOIPON

  • Ανοίξτε "πόρτες" στο Firewall σύμφωνα με την διεύθυνση IP μας που βρίσκεται στην λίστα.

Αιτία: Το τηλεφωνικό κέντρο σας δεν μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε διακομιστή DNS στο δημόσιο διαδίκτυο.

  • Θα πρέπει να προωθήσουμε το τερματικό URI που καθορίσατε τα κανάλια σας στους δημόσιους διακομιστές DNS. Πρέπει είτε να διαμορφώσετε έναν τοπικό διακομιστή DNS για να επιλύσετε αυτό το URI είτε να επιτρέψετε την πρόσβαση PBX σας σε δημόσιους διακομιστές DNS.

Αιτία: Δεν βάζετε το τερματικό URI στο Request-URI στα INVITE αιτήματα που στέλνετε στο VOIPON.

  • Εάν το URI αίτημά σας δεν αναφέρει το τερματικό URI που ρυθμίσατε τα κανάλια σας, θα δείτε τα μηνύματά σας SIP ως κακόβουλα και θα τα αποβάλλετε. Το αίτημα URI που θα μας στείλετε πρέπει να είναι στο εξής: <e.164 formatted phone number> @ <URI τερματισμού σας>

Λαμβάνετε 403 Απαγορευμένες απαντήσεις στα αιτήματά σας INVITE

Αιτία: Υπάρχει ένα ACL στα κανάλια σας και μας στέλνετε INVITE αιτήματα από μια διεύθυνση IP που δεν βρίσκεται σε αυτόν τον ACL.

  • Ελέγξτε την παράμετρο που λαμβάνετε στην κεφαλίδα Via της απάντησης 403 που σας στέλνουμε: θα σας πει τη διεύθυνση IP από την οποία λαμβάνουμε το αίτημά σας SIP. Είτε διορθώστε την τοπική δρομολόγηση, ώστε να μας στέλνετε SIP από μια διεύθυνση που βρίσκεται ήδη στο ACL σας είτε να προσθέσετε αυτή την άλλη διεύθυνση στο ACL

Αιτία: Υπάρχει μια λίστα διαπιστευτηρίων στα κανάλια σας και η εξακρίβωση ταυτότητας του INVITE είναι εσφαλμένη λόγω λάθους ονόματος χρήστη / κωδικού πρόσβασης

  • Βεβαιωθείτε ότι το όνομα χρήστη / ο κωδικός πρόσβασής σας αντιστοιχεί σε ένα όνομα χρήστη στη λίστα διαπιστευτηρίων. Μια δοκιμή είναι να καταργήσετε τη Λίστα διαπιστευτηρίων και να δείτε αν η κλήση λειτουργεί μόνο με ACL.

Συμβουλή: Μπορείτε να πείτε ποια είναι η αιτία με την οποία το INVITE παίρνει το 403. Αν είναι η αρχική "INVEST", το πρόβλημα είναι πιθανότατα το ACL να μην ταιριάζει. Αν είναι το INVITE με ένα digest Auth (μετά από μια απαιτούμενη πιστοποίηση 407), το πρόβλημα είναι πιθανότατα τα διαπιστευτήρια να μην ταιριάζουν.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα "403 Invalid Caller ID"

Αιτία: Οι λογαριασμοί της VOIPON είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούν αναγνωριστικό καλούντος επικυρωμένο απο την VOIPON.

  • Βεβαιωθείτε οτι χρησιμοποιείτε αριθμούς DID ή CLI
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τον αριθμό DID είτε σε έναν αριθμό "YOUR COMANY NAME" είτε σε επαληθευμένο αριθμό CLI στην VOIPON.
  • Αν στο INVITE περιλαμβάνεται ένα αναγνωριστικό απομακρυσμένου συμβαλλόμενου μέρους, βεβαιωθείτε ότι είναι επίσης ρυθμισμένο σε έγκυρο αναγνωριστικό καλούντος, όπως περιγράφεται παραπάνω.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα "503 Trunk concurrent limit call exceeded"

Αιτία: Χρησιμοποιείτε ένα κανάλι σε έναν λογαριασμό στην VOIPON και έχετε 2 ταυτόχρονες ενεργές κλήσεις.

  • Μπορείτε να καταργήσετε αυτόν τον περιορισμό αναβαθμίζοντας τον λογαριασμό σας με περισσότερα κανάλια
  • Εναλλακτικά, μειώστε τον αριθμό των ταυτόχρονων κλήσεων στο κανάλι στην VOIPON.

Η κλήση συνδέει, υπάρχει αμφίδρομος ήχος, αλλά η κλήση "πέφτει" μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπτα

Αιτία: Η υποδομή επικοινωνίας SIP εσφαλμένα στέλνει ένα ACK στην VOIPON με χρήση μιας διεύθυνσης IP διαφορετικής από τη διεύθυνση IP της κεφαλίδας επαφής που βρίσκεται στο 200 ΟΚ της VOIPON στο  αιτήμα URI.

  • Η υποδομή επικοινωνίας SIP θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα επαφής του 200 ΟΚ της VOIPON στο Request-URI του ACK και να στείλει το ACK στη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα εγγραφής-δρομολόγησης του ίδιου 200 OK.

Αιτία: Η υποδομή επικοινωνίας SIP σας, προσαρμόζει / αντικαθιστά εσφαλμένα τις Ιδιωτικές διευθύνσεις IP της VOIPON στο URI και τις κεφαλίδες του ACK που επιστρέφουν με τις δικές τους δημόσιες διευθύνσεις IP.Αυτό γίνεται η αιτία η VOIPON να δρομολογήσει το ACK πίσω στην υποδομή επικοινωνιών SIP και ως εκ τούτου δεν την επεξεργάζεται.Επειδή το ACK δεν επεξεργάζεται, η VOIPON (σωστά) χρονοτριβεί και διακόπτει την κλήση.

  • Η υποδομή επικοινωνίας SIP δεν πρέπει ποτέ να αντικαταστήσει οποιαδήποτε από τις διευθύνσεις IP της VOIPON. θα πρέπει μόνο να προσαρμόσουν τις δικές τους διευθύνσεις IP.

Στις κλήσεις προέλευσης (από το SIP στο τηλεφωνικό σας κέντρο): δεν υπάρχει ήχος και η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπτα

Αιτία: Η υποδομή SIP αντικαθιστά μια ιδιωτική διεύθυνση IP συγκεκριμένης λειτουργίας VOIPON σε κεφαλίδα στοιβαγμένης διόδου με διαφορετική διεύθυνση IP σε 200 ΟΚ. Αυτό πιθανότατα οφείλεται σε μια παγκόσμια αντικατάσταση ορισμένων ιδιωτικών περιοχών IP. Αυτό θα προκαλέσει την απομάκρυνση του 200 OK εντός της υποδομής VOIPON, αποτρέποντας την αποστολή ενός ACK και την πρόκληση της τερματισμού της κλήσης από την υποδομή σας.

  • Η υποδομή σας SIP δεν θα πρέπει να αλλάζει τις διευθύνσεις IP στις κεφαλίδες Via όταν απαντά σε ένα INVITE από το VOIPON.

Στις κλήσεις προέλευσης (από το SIP στο τηλεφωνικό κέντρο σας) υπάρχει αμφίδρομος ήχος, αλλά η κλήση πέφτει μετά από 20 ή 30 δευτερόλεπτα

Αιτία: Η υποδομή SIP σας επιστρέφει ένα 200 OK με μια κεφαλίδα επαφής που περιέχει μια ιδιωτική διεύθυνση IP. Καθώς απαιτείται το VOIPON για να στείλει το ACK πίσω στη διεύθυνση IP στην κεφαλίδα επαφής, ο ACK αποστέλλεται στη συγκεκριμένη διεύθυνση IP. Δεδομένου ότι οι ιδιωτικές διευθύνσεις IP δεν είναι προσπελάσιμες από το κοινό, ο ACK δεν φτάνει ποτέ στην υποδομή SIP, οπότε η κλήση χρονοτριβεί και στο τέλος  καταστρέφεται.

  • Η υποδομή SIP σας θα πρέπει να χρησιμοποιεί δημόσιες ρυθμιζόμενες διευθύνσεις IP στην κεφαλίδα της επαφής όταν απαντά σε ένα INVITE από το VOIPON.

Στις τηλεφωνικές κλήσεις (από το SIP στο τηλεφωνικό σας κέντρο) Η κλήση απορρίπτεται από το PBX με σφάλμα "401 Unauthorized" ή φτάνει στο PBX, αλλά χωρίς απάντηση μετά από εξάντληση χρονικού ορίου.

Αιτία: Το PBX σας δεν έχει διευθύνσεις IP της VOIPON διαμορφωμένες ως "Peers"

  • Ενημερώστε τις ρυθμίσεις στο PBX σας έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σηματοδοσίας SIP Trunking της VOIPON  για κάθε περιοχή που εφαρμόζεται πρέπει  να είναι "Trusted Peers".

Η κλήση απορρίπτεται από το PBX με σφάλμα '407 Proxy Authentication Required'

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο δεν διαθέτει διευθύνσεις IP για το SIP της VOIPON, διαμορφωμένες / επιλεγμένες ως "Peers"

  • Ενημερώστε τις ρυθμίσεις στο PBX σας έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σημαοδοσίας για το SIP Trunking της VOIPON για κάθε περιοχή που εφαρμόζετε  να είναι "Trusted Peers". Οι διευθύνσεις είναι για κάθε δική μας αξιόπιστη διεύθυνση IP.

Η κλήση φτάνει στο PBX, αλλά τερματίζει χωρίς απάντηση

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο δεν διαθέτει διευθύνσεις IP για το SIP της VOIPON, διαμορφωμένες / επιλεγμένες ως "Peers"

  • Ενημερώστε τις ρυθμίσεις στο PBX σας έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP σημαοδοσίας για το SIP Trunking της VOIPON για κάθε περιοχή που εφαρμόζετε  να είναι "Trusted Peers". Οι διευθύνσεις είναι για κάθε δική μας αξιόπιστη διεύθυνση IP.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα "408 Request Timeout" ή "504 Request Timeout"

Cause: Η VOIPON δεν λαμβάνει καμία απάντηση από την υποδομή SIP σας

  • Βεβαιωθείτε ότι το URI SIP που έχετε διαμορφώσει για τις ρυθμίσεις προέλευσης των καναλιών σας είναι σωστό.
  • Ελέγξτε το Firewall για να βεβαιωθείτε ότι οι διευθύνσεις IP της VOIPON και οι θύρες είναι επιλεγμένες σε λίστα.
  • Ελέγξτε το PBX σας για να βεβαιωθείτε ότι οι διευθύνσεις IP της VOIPON και οι θύρες είναι σε αξιόπιστη λίστα.

Η κλήση αποτυγχάνει με σφάλμα "422 Session Timer Too Small"

Αιτία: Το PBX του πελάτη έχει ρυθμιστεί με τιμή "Session-Expires", η οποία είναι μεγαλύτερη από αυτήν που υπάρχει στο INVITE. Πιθανά ζητήματα είναι:

  • Το PBX του πελάτη έχει διαμορφωθεί σε πολύ μεγάλη τιμή "Session-Expires".
  • Το INVITE έχει διαμορφωθεί σε πολύ μικρό "Session-Expires" .

H VOIPON δεν υποστηρίζει  τους "Session-Timers"αυτή τη στιγμή, επομένως καταργούμε την "Supported: Timer header". Ως εκ τούτου, η τιμή "Session-Expires" πρέπει να αγνοηθεί από το PBX, αλλά πολλοί δεν το κάνουν. Ως εναλλακτική λύση, θα πρέπει να μειώσετε την τιμή "Session-Expires" του PBX σε κάτι λογικό, όπως οι συνηθισμένες προεπιλογές των 1800 ή 3600.

Η κλήση δεν φτάνει στο τηλεφωνικό κέντρο σας και δεν εμφανίζεται στα αρχεία καταγραφής κλήσεων της VOIPON

Αιτία: Eίτε δεν έχετε ρυθμίσει ένα URI  για το SIP Trunk της VOIPON είτε έχετε διαμορφώσει ένα "κακό" URI SIP που δεν επιλύει το πρόβλημα.

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαμορφώσει μια έγκυρη διευθυνσιοδότηση URI SIP.

Η κλήση σας αποτυγχάνει με σφάλμα "415 Unsupported media type"

Cause: Η SIP υποδομή σας δεν περιλαμβάνει κατάλογο υποστηριζόμενων κωδικοποιητών. Η VOIPON υποστηρίζει σήμερα το G.711 U-law, το G711 A-law, το GSM-FR, το G729, το SPEEX, το iLBC

  • Βεβαιωθείτε ότι η SIP υποδομή σας υποστηρίζει το G.711 PCMU.

Στις κλήσεις (από το PSTN στο PBX σας): Το INVITE φτάνει στο PBX, αλλά τερματίζει χωρίς ανταπόκρισ και το INVITE δεν εμφανίζεται στα αρχεία καταγραφής PBX

Αιτία: Το Firewall δεν διαθέτει τις διευθύνσεις IP του SIP Trunking της VOIPON.

  • Ενημερώστε τις ρυθμίσεις στο Firewall, έτσι ώστε οι διευθύνσεις IP του SIP της VOIPON για κάθε περιοχή που εφαρμόζετε  να είναι σε μια αξιόπιστη λίστα.

Το άτομο που βρίσκεται στο PSTN μπορεί να ακούσει το άτομο στο PBX σας αλλά όχι το αντίστροφο

Αιτία: Το τηλεφωνικό σας κέντρο βάζει τη διεύθυνση IP LAN στο SDP που στέλνει στη VOIPON

  • Ενημερώστε τις ρυθμίσεις στο PBX σας ώστε να βάλετε τη διεύθυνση IP WAN του στο SDP

Αιτία: Το Firewall σας αποκλείει τα πακέτα RTP από την VOIPON

  • Ενημερώστε το Firewall για να επιτρέψετε / να περάσει το RTP από τις IP της VOIPON  / θύρες σύμφωνα με την αξιόπιστη λίστα διευθύνσεων IP.

Το άτομο στο PBX σας μπορεί να ακούσει το άτομο του PSTN στο τέλος της κλήσης, αλλά όχι το αντίστροφο

Αιτία: Το Firewall σας αποκλείει τα πακέτα RTP από το PBX σας στη VOIPON

  • Ενημερώστε το τείχος προστασίας για να επιτρέψετε / περάσετε το RTP από τις διευθύνσεις IP και τις θύρες του PBX σας.

Αιτία: Ο πάροχος του Internet σας αποκλείει τα πακέτα RTP από το PBX σας στη VOIPON

  • Επικοινωνήστε με τον πάροχο του Internet για να  επιτρέψουν / να περάσουν το RTP από τις διευθύνσεις IP και τις θύρες PBX σας.

Αιτία: Τα πακέτα σας RTP ακολουθούν μια διαδρομή που μειώνει το TTL σε πακέτα με μια τιμή πολύ χαμηλή για να πραγματοποιηθεί μέσω της VOIPON.